Menu
EUR
LET OP! Bestellingen tijdens de bouwvak van 27 juli t/m 16 augustus 2024 hebben een langere levertijd | Onze showroom is tijdens deze periode alleen op afspraak via tel. +31(0)58 303 0440 geopend!

Betaalmethoden


Wij hanteren de volgende metaalmethoden;

 

  iDEAL - Veilig betalen met internetbankieren via uw persoonlijke bank

ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS, Triodos Bank, Van Lanschot en Yoursafe.

  PayPal - Veilig betalen met uw PayPal-rekening tegen 2% kosten

  Bankoverschijving - Betaal via overschrijving volgens de instructies die u per e-mail hebt ontvangen

Kies tijdens het bestelproces voor "bankoverschrijving";
in het volgende scherm ziet u de betalingsspecificaties, die u na bevestiging via Mollie Payments per e-mail ontvangt.
U kunt het bedrag nu overmaken op ons IBAN-nummer, onder vermelding van het juiste referentienummer.
Het duurt meestal 1-3 werkdagen om de bankoverschrijving te verwerken.
Mollie Payments verwerkt de betalingen voor Windsor Bathrooms.nl. In de e-mail van Mollie Payments vind u een uniek betaalkenmerk dat u bij uw bankoverschrijving dient te vermelden.
Zo kunnen wij de betaling koppelen aan uw bestelling. Zodra het totaalbedrag op onze bankrekening is bijgeschreven, wordt uw bestelling verder verwerkt.

  Klarna (voorheen SOFORT Banking) - Veilig betalen met internetbankieren via uw persoonlijke bank

 Bancontact (voorheen Mister Cash) - Veilig betalen voor Belgische rekeninghouders met internetbankieren via uw persoonlijke bank

  Creditcard (Visa of Mastercard)


Uw bestelling afhalen - enkel mogelijk ná afspraak!

Wanneer u uw bestelling wilt afhalen vragen wij u uw bestelling gewoon te plaatsen. Bij verzendmethodes kunt u vervolgens kiezen voor 'Afhalen'.
Uw bestelling staat dan in ons systeem en u krijgt een orderbevestiging.
Wanneer alle door u bestelde producten op voorraad zijn, maken wij een afspraak (telefonisch of per e-mail) met u voor het ophalen van de bestelling op onze magazijn locatie; Edisonstraat 16a, 8912 AW in Leeuwarden. 

Wanneer wordt een retour terugbetaald?

Wanneer wij uw retour hebben ontvangen zal deze binnen enkele werkdagen gecontroleerd worden op schade en volledigheid.
Wanneer wij u retour in goede orde hebben ontvangen, krijgt u automatisch bericht en kun u het geld binnen enkele werkdagen op uw rekening verwachten.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling.
Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Uw aankoop zal met dezelfde betaalmethode terugbetaald worden.
Wanneer het product niet aan de retourvoorwaarden voldoet, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen.

Problemen met betaling?

Mocht uw betaling niet gelukt zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Het artikel is toegevoegd aan uw bestelling.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »